Monday, May 27, 2013

anas says the darndest thing #1

anas sejak dia dah petah cakap ni, cakap gaya nak macam orang tua. tensen mak. so im writing down all of the epic conversation that we had. padan muka dia nanti besar. haahaha :p

dia tgh main masak-masak with his stove. and he came to the kitchen pointing at the utensils.

anas: mama nak tu
aku: yang mana?
anas: yang masak masak tu
aku: semua pon masak-masak jugak (dah dekat dapur kot)
anas: ala yang macam ni (sambil buat gaya goreng-goreng) tu
aku: ooo senduk ke? (sambil tunjuk senduk)
anas: haaa pandai pun mama. senduk laaaa.
aku: *facepalm*

ni sesi meeting adik beradik. sesi berebut toys. tapi bes jugak anak dekat2 ni, tapayah mak bazir beli toy lagi, handsmedown banyakkkkkk. lol